Záruka 96 měsíců DOOR to DOOR
aktualizované podmínky 25.01.2021
1. Firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik poskytuje:
§1
Záruka 96 měsíců (8 let) a je plně zodpovědná za:
- všechny šroubové spoje, montážní příruby, stropní rozpěry,
- skryté a zjevné vady, které se projevily v záručním období a vznikly z nesprávného provedení nebo z důvodu vad použitých materiálů.
§2
Záruka 24 měsíců (2 roky) na všechny lakované povrchy v exkluzivních škrabkách a škrabkách na voliéry, přičemž přebírá odpovědnost za:
- skryté a zjevné vady, které se projevily v záručním období a vznikly z nesprávného provedení nebo z důvodu vad použitých materiálů.
2. Doba platnosti záruky se počítá ode dne odeslání zboží a je posuzována na základě záručního listu, který je přiložen ke zboží.
3. Čalounění, sisalové lano a sisalová rohožka jsou spotřební materiály, které podléhají opotřebení. Toto opotřebení nelze reklamovat a nevztahuje se na něho záruční servis.
4. Ručitel se v případě přijetí a uznání reklamace zaručuje k provedení nápravy nebo výměně poškozené součástky za novou v termínu maximálně 7 pracovních dnů ode dne doručení poškozeného výrobku (ručitel si vyhrazuje možnost výskytu barevných rozdílů v odstínech použitých materiálů).
5. V případě zjištění závady nebo poškození výrobku je nezbytné neprodleně zaslat reklamaci na e-mailovou adresu [email protected]s popisem závady, fotografií závady a s naskenovaným záručním listem. Prvotní reklamace může být podána telefonicky na telefonních číslech: +48.327080333, +48.327080334, +48.783966753.
Program výměny sisalového lana na sloupech škrabadla
1. Dne 01.08.2016 r. firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik zahajuje bezplatný program výměny sisalového lana po dobu 36 měsíců od data zakoupení škrabadla.
2. Poškození je nutné nahlásit telefonicky nebo e-mailem na zákaznické centrum firmy Drapaki Rufi Brabara Kosma-Zamarlik. Po potvrzení přijetí nahlášení závady na zákaznickém centru je potřeba zaslat poškozený sloup (sloupy) na adresu:
Drapaki Rufi
Plac Kilińskiego 1
32-660 Chełmek
Polska
3. Za poškozený sloup je považováno rozetnutí minimálně tří smyček sisalového lana a jejich odlepení se od sloupu.
4. Opravený, převinutý sloup je odeslán klientovi v termínu maximálně 3 pracovních dnů.
5. Každé zakoupené škrabadlo (sloup škrabadla) může být přihlášené do programu maximálně dvakrát během 36 měsíců.
6. Firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik si vyhrazuje právo eventuálního ukončení programu bez uvedení příčiny (zdůvodnění). Všechny výrobky zakoupené během trvání tohoto programu budou do něho zahrnuty během 36 měsíců od data zakoupení výrobku.